2017年8月13日 星期日

這一個夜

這一個夜,剛好加完班,步行去巴士站的途中,
抬頭看見一輪皎潔的明月高懸在夜空中...

噢!好圓的月亮啊!
唔…要將此時此刻的夜色拍下來...

那一刻,沐浴在似水的月色裡,全然忘記了倦的感覺,
原來…忙碌的生活中讓自己下腳
用心觀察或者探索一下周遭事物
你會發現刻板的生活中也會有驚喜;也會有浪漫的
在乎你懂不懂善用時間去發掘....






33 則留言:

  1. 我較喜歡林子祥的歌.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 林子祥有實力的老牌歌手,當然不錯喇!

      刪除
  2. that is a wonderful night
    if Ka ka enjoy with me........

    回覆刪除
    回覆
    1. !!大夫的言下之意…莫非等kaka的回應?!…嘻嘻嘻

      刪除
    2. 大夫:I don't think so...kakakaka.....

      刪除
    3. Sam:嚟得KaKa嘅blog留言...緊係要等kaka的回應喇!哈哈哈哈......

      刪除
    4. Sam
      I also think so
      waiting for Kaka years ago.....

      刪除
    5. 大夫:等我?我又唔係發叔,唔使等埋我!
      等我?我唔會感動架!kakaka……

      刪除
    6. 既然大夫都䦕到口話等KaKa咁耐,咪畀個機會大夫囉~~嘻嘻

      刪除
    7. 在乎你懂不懂善用時間去發掘....

      刪除
    8. Sam,你果然係一個宅心仁厚之森伯伯……
      不聽老人言,吃虧在眼前,咁……就畀個機會……
      森源兄……你……去畀個機會大夫囉!wakakakaka……

      刪除
    9. 大夫:咁……有時又唔係樣樣野都要晒時間去發掘嘅!:P

      刪除
    10. 哈哈哈…森伯仲話唔畀機會大夫?!已經做晒機會佢同kaka訴心聲……
      有時都唔需要諗太多,大家blog友都係想關心吓!認真傾吓偈啫!我諗大夫都係咁諗…

      刪除
    11. 森兄似乎好了解大夫喎!哈哈哈……

      刪除
  3. 林子祥那首聽過,反而第二首就未呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次聽架咋!:P

      刪除
  4. 夜空中最亮的星有好多版本呀,基本上原唱同翻唱都一樣好聽,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原唱和翻唱都各有特色。:D

      刪除
  5. 這首屬於佢唱嘅其中一首慢歌,我耳熟能詳,但下一首就未聽過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這首林子祥唱的慢歌好配合夜晚的寧靜感覺。
      其實我最先選了第二首歌的,
      但看看相片中的夜空連一顆星星也沒有,所以才選擇把“這一個夜”放在第一位。

      刪除
    2. "但下一首就未聽過"...所以介紹給你聽聽囉...:P

      刪除
  6. 第一張的相片個月亮好光好圓...
    現在的人個個都低頭族,仲有幾多人會望望上空的皎潔明月呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係見個月亮又大又圓,再加上旁邊的雲,個構圖幾靚,才舉起手機拍攝。
      豈碼…仲有KaKa囉!哈哈!
      是呀!有時搭巴士,望下街道兩旁的行人,不論行的或站著等人的,大多數都是做緊低頭族...

      刪除
  7. 那首歌好有自我夜行的感覺, "心已倦卻奔向前" 有另世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的!有自我夜行的感覺。
      "心已倦卻奔向前"...有點似Ka Ka 處世的態度...
      人...點都要有點體育精神(亞Q精神),無論何時都應該對前路懷有憧憬嘛!哈哈哈...

      刪除
    2. 咁「誰能明白我」啲歌詞都得喎!第一句就「昂然踏著前步前路去,追趕理想旅途上」!😆✋

      刪除
    3. 我幾鍾意『誰能明白我』這首歌的歌詞,首歌有激勵人心的作用。

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀!
      仲有一個月又快到中秋節了!

      刪除
  9. 你加班都加到很夜,要加油啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係成日加到好夜嘅。(果日8點鐘左右啫!:P)

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!

注意:只有此網誌的成員可以留言。